Tel.: 22 651 09 06 | Email: kontakt@horusbio.pl

Sposoby i koszty dostawy

DOSTAWA W SKLEPIE HORUSBIO.pl JEST BEZPŁATNA!

W sklepie Horusbio.pl dostępne są następujące sposoby dostawy / odbioru towaru:

  • Kurier (dostawa od 1 do 3 dni roboczych)
  • Odbiór osobisty (możliwy w Warszawie na ul. Bartyckiej 24/26 paw. 92 po wcześniejszym kontakcie z Obsługą Sklepu)

CZAS I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:

1. Czas realizacji zamówienia podany jest w opisie każdego produktu. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

UWAGA! Zamówionych towarów nie wysyłamy w piątki oraz w dni poprzedzające święta z uwagi na duże ryzyko uszkodzenia przesyłki na magazynie dostawcy w czasie dni wolnych!:

2. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę.

3. Zamówione produkty można odebrać osobiście w Warszawie przy ul. Bartyckiej 24/26 w paw. 92, od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt), w godzinach od 09.00 do 17:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru.

4. W przypadku, gdy z uwagi na nieprzewidziane okoliczności dostarczenie towaru w terminie określonym w ust. 1 i 2 powyżej okaże się niemożliwe, skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie w celu ustalenia indywidualnego czasu dostawy.

5. Koszty dostawy zamówionych rzeczy pokrywa Kupujący.

6. Realizujemy dostawy jedynie na terenie Polski.

Dostawa zamówień złożonych w sklepie Horusbio.pl realizowana jest poprzez firmę kurierską DPD Polska Sp. z o.o. W każdym momencie możesz sprawdzić, gdzie znajduje się aktualnie Twoja przesyłka wchodząc na stronę http://www.dpd.com.pl (podając numer listu przewozowego, który otrzymałeś od nas e-mailem tuż po nadaniu przesyłki).

W przypadku 90% nadawanych paczek czas dostawy to jeden dzień roboczy, czyli z reguły na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.

Niestety 10% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.

Maksymalna kwota pobrania dla dostaw realizowanych przez firmę DPD Polska Sp. z o.o. wynosi 5000,00 zł. Jeżeli całkowita wartość zamówienia przekracza maksymalną kwotę pobrania różnicę należy zapłacić przelewem lub gotówką przed wysyłką zamówienia.

UWAGA!
Prosimy o każdorazowe wnikliwe sprawdzanie przesyłek, w tym m.in. stanu opakowania zewnętrznego, a w przypadku zauważenia jakiegokolwiek uszkodzenia (wgniecenie, zarysowanie kartonu, połamana paleta, taśma klejąca z logo DPD, itp.), przy podpisywaniu listu należy odnotować na nim informacje o uszkodzonym opakowaniu, następnie sprawdzić stan przesyłki wewnątrz i w razie konieczności, tj. stwierdzenia uszkodzeń, osobiście sporządzić szczegółowy protokół szkodowy (druki dostępne u kurierów), w obecności kuriera.

  1. Ewentualne reklamacje rozpatrujemy jedynie łącznie z protokołem szkodowym określającym szczegółowo rodzaj powstałych uszkodzeń oraz stan opakowania zewnętrznego (paleta, karton, folia stretch, plastikowe opaski, logo na taśmie klejącej, nalepki ostrzegawcze typu „kieliszek”), spisanym w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera, który jest do tego zobowiązany zgodnie z regulaminem DPD Polska.
  2. Protokół szkodowy musi bezwzględnie być podpisany przez kuriera!
  3. W przypadku braku tak sporządzonego protokołu szkodowego reklamacje nie będą uwzględniane.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU

W przypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu towaru będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych w formie paczki oraz na kwotę 250,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych na palecie.

Więcej na temat odstąpienia od umowy przeczytasz tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl