Tel.: 22 651 09 06 | Email: kontakt@horusbio.pl

Gwarancja i usługi posprzedażne

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dostępne w naszym sklepie były zawsze najwyższej jakości oraz wolne od wad.

Zanim przystąpisz do procedury reklamacyjnej, zalecamy kontakt z nami. Być może problem jaki wystąpił z Twoim produktem nie jest poważny i uda nam się go rozwiązać w trakcie jednej rozmowy telefonicznej bądź krótkiej wymianie wiadomości e-mail.

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragon, faktura, wydruk z terminala płatniczego, potwierdzenie przelewu lub inny dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie).

Zgłoszenia należy składać:

  • poprzez e-mail na adres (preferowana przez nas forma): kontakt@horusbio.pl

  • listownie na adres:
    Sklep Horusbio.pl - KOMO Sp. z o.o.
    ul. Bartycka 24/26 paw. 92
    00-716 Warszawa

  • telefonicznie:

    tel. 22 651 09 06

    tel. 602 268 802

Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w dokumencie gwarancyjnym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl